Happ.

Spoke too soon! Fasen vilken gnäll-blogg det här har blivit då. Men jag har aldrig mått såhär förut och det är skönt att ventilera oron lite.

Har fått någon sorts stressrelaterad yrsel och illamående. Blev yr igår mitt på dagen och stapplade runt som om jag var kraftigt berusad. I morse ringde jag sjukvårdsupplysningen för att utesluta att det var något potentiellt farligt. Har tillbringat resten av dagen halvsovande i soffan, mått ap-dåligt och försökt slappna av och inte tänka för mycket. Sådär halvkul.

Fattar inte varför kroppen ska reagera såhär just nu, jag har varit galet stressad större delen av mitt vuxna liv utan att få några fysiska symptom. 😦 Sjukt opraktiskt.

Imorgon drar vi till soligare breddgrader och förhoppningsvis kan jag bli av med det här eländet då så att jag kan greja med examen och börja söka jobb och allt sånt. Suck.

Lämna en kommentar