Men lite pepp nu då!

Bara som motvikt till allt gnäll och ynkande: jag är så sjukt tacksam för att få fly landet i en vecka och bara softa i solen tillsammans med världens finaste man. Ska försök tanka så mycket solljus jag kan och förhoppningsvis bli lite brunare. Det kommer bli awesome!

Hit ska vi:

3 tankar om “Men lite pepp nu då!

  1. Erika skriver:

    Tråkigt att du fortfarande inte mår bra : ( Hoppas verkligen att du får vila upp dig lite på semestern. Allt annat ordnar sig. Jag själv har lagt ner min prestationsångest och satt på förra seminariet och tog emot kritik med ytterst lite engagemang: jaha, ämnesord sägerbdu? Har ingen aning… Jag bara chansade liteoch sökte i databaserna! Fel då, säger du? Dör der

    • Erika skriver:

      Där ser man! Skulle det stånd slutet. Skittelefon. Vet inte om min egen slöhet kan inspirera eller om det bara gör allt värre. Sorry i så fall! Ha en wonderful semester och sola lite för mig också (det kan behövas)! Kram

Lämna en kommentar